Mi a Crossfit? (2. rész)

A CrossFit elmélete

   Az előző cikkünkben körüljártuk a crossfit születését, és a brand fejlődését a kezdetektől napjainkig. A 2001-es indulás óta sokminden változott, de a crossfit mögött álló elmélet, és a crossfit meghatározása ugyanaz maradt. 2004 márciusában jelent  meg Greg Glassmann azon cikke a crossfit journalban, ami lefektette a crossfit elméleti alapjait.

Az 5 leggyakoribb hiba, amit elkövethetsz a kettlebell swing során

 

1. Türelmetlen indítás

Hányszor látjuk tanítványoktól, hogy kihagyva az első belendítést és csípőfeszítést, görbe háttal felveszik a kettlebellt a földről, mintha felhúzást akarnának végezni vele, majd lassú, kimért, lóbáló mozdulatokkal elkezdik belengetni, és két-három ismétlést követően, a kellő mozgástartomány elérése után végzik csak el az első helyes ismétlést.

Hogyan válassz helyesen súlyt wodozáshoz?

Vigyázat! Matekos cikk!

  Rendszeresen tapasztalom a csoportos órákon, hogy amikor elérkezik az idő a csapatáshoz, avagy a metabolikus blokkhoz, mindig a következő kérdéssel fordultok hozzánk edzőkhöz:

- Jó, jó, de mekkora súlyt válasszak?

Mi a CrossFit? ( I. rész )

 Bevezető

   Azt senkinek sem kell részletezni, hogy milyen népszerű manapság a funkcionális edzés. Bárki, aki bele veti magát a fitnesz, és az edzés témakörébe, állandóan beleütközik az olyan kifejezésekbe mint funkcionális edzés, crosstraining, HIIT, interval training, vagy CrossFit. Jogosan vetődik fel a kérdés, hogy mi a fene különböztetni meg őket egymástól?

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search