Széles hátizom nyújtása

Egy kettő az egyben gyakorlatot hoztam nektek erre a hétre, ami a béka és a mély guggolás mellett bekerült a top5 „bármi mást csak ezt ne” gyakorlat közé a ti szavazataitok alapján :)

Termünk egyik állandó vendége, Pátkay Zsolt és barátja Vlad Gábor, részt vettek május 12-én rendezett Ultrabalaton futóversenyen. A hab a tortán, hogy a megközelítőleg 221 km-es versenyt ketten csinálták végig, ami annyit tesz, hogy fejenként 110 km-t futottak le, kevesebb, mint 24 óra leforgása alatt. 

Kettlebell swing: indítás és befejezés

Hányszor hallod az edzéseken, hogy tartsd egyenesen a hátad? Szoktál figyelni arra, hogy ez már a súly felvételénél és a letételnél is így legyen?

Vállstabilizálás

Egy korábbi cikkemben már írtam arról, hogy alapvetően az összes ízületünknek egyaránt mobilnak és stabilnak is kell lennie (aki nem tudja, miről is van szó, keresse meg a térd stabilizálás cikkemet, ahol utána járhat ennek :)). Azt mondhatjuk, hogy a vállnál (és a csípőnél is, de arról majd később) ez hatványozottan igaz, egy fej fölötti munka elképzelhetetlen a megfelelő ízületi mobilitás, illetve stabilitás nélkül.

Mély guggolás

 

Csináljuk, ám de nem szeretjük….ez viszonylag sok mobilitys gyakorlat esetében elmondható, egész hosszú listát lehetne írni azokról a feladatokról, amiket az órára járó vendégek ezzel a mondattal bélyegeznek meg. Ma a mély guggolást vesszük górcső alá, aminek a népszerűsége a békáéval vetekszik.

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search