A térdhajlító izmok nyújtása

Térdhajlítók nyújtásról már írtam korábban, azonban, mint tudjuk, a változatosság gyönyörködtet nyújtás tekintetében is, így most egy másik gyakorlatot mutatok be nektek ezen a héten.

Lapockaemelő izom nyújtása

Viszonylag sokan kerestetek már meg nyak,- illetve vállfájdalmakkal, így jött az ötlet, hogy írok egy pár gondolatot ebben a témában is.

A váll mozgékonyságának javítása

Váll mobilitást, illetve stabilitást fejlesztő gyakorlatot már bemutattam nektek az előző hetek során, most egy olyan feladat következik, ami az olimpiai súlyemelésből jól ismert szakítás sérülésmentes kivitelezéséhez szükséges.

Miért swingelünk állandóan?

A lendítés a Kettlebell-Univerzum közepe, szoktuk mondani és erre jó okunk is van, ha megnézzük, hogy mik ennek a kezdők számára talán kicsit szokatlan gyakorlatnak az előnyei, hatásai. Maga a lendítés a ballisztikus gyakorlatok egyike és többféle verzióban ismerjük, mint például két kezes lendítés, egykezes lendítés, kézből kézbe lendítés, dupla súlyos lendítés.

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search