Heti Mobility cikk #5

Pénte esti buli helyett inkább maradj otthon mobilizálni!

A soron következő cikkem egy ismert, (kedvelt?) váll mobilizációs gyakorlatot fog bemutatni, aki járt már nálam, az ismerheti.

 

Mindössze egy pvc cső szükségeltetik hozzá.

Fogd meg a pvc csövet jó szélesen, ez kezdetben nyugodtan lehet a szakítás fogásánál is szélesebb. Ha ezzel megvagy, forgasd át a rudat a fej fölött egészen le a hátig/csípőig, fogás szélességtől függ, hogy hová fog érkezni, lényeg, hogy teljes mozgástartományban dolgozz! A karok az előre-hátra felé irányuló körzések közben legyen teljesen nyújtva, és figyelj arra, hogy lassan dolgozz. Ha ez a szélesség már „kényelmes” és lazán át tudod forgatni a karokat, akkor szűkíts a fogásodon, és így ismételd meg a gyakorlatot.

Egy alkalommal 10-15 ismétlést javaslok végrehajtani.

Akkor sincs nagy gond, ha otthon támad kedved vállat mobilizálni. Fogj meg egy seprűnyelet, vagy csavard le a felmosó fejét a rúdról, és a gyakorlat minden további nélkül otthon is végrehajtható.

Ha kíváncsi vagy, hogy mi az a mobility, mivel foglalkozunk ezen az órán, akkor tekintsd meg kérlek a következő linken az óra leírását:

http://amuhely.hu/oratipusok/mobility-drills

Mobility óráinkat továbbra is az alábbi órákban tudjátok igénybe venni:

  • Hétfő: 8:30
  • Szerda: 18:00
  • Csütörtök: 8:30
  • Péntek: 17:00

Várunk Műhelyünkben! :)

Dóri

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search