A vas árnyékában #9

Stabil és mobil vállak

Az edzéseink során kulcsfontosságú a vállak állapota.

Ha a mozgástartományod rendben van, de a stabilitással gondjaid vannak, vagy fordítva, erős a vállad és stabil, de hiányzik a megfelelő mobilitásod, az ugyanúgy gondot fog okozni számos gyakorlat helyes kivitelezésében, mint pl. katonai nyomás, vagy török felállás, de említhetjük a fekvőtámaszt, a fűrészelést és a húzódzkodást is. A rendszeres hibás kivitelezés pedig sérüléshez vezethet. Ha szeretnéd az említett gyakorlatokat fejleszteni, akkor ajánlott neked is gyakorolni a Kettlebell Armbart.

Az ARMBAR hatásai:

-          javítja a vállöv mobilitását,

-          segíti a gerinc felső háti szakaszának a mobilitását,

-          stabilabb vállakat eredményez,

-          nyújtja a mellizmot,

-          nyújtja a széles hátizmot.

A kivitelezéshez nem szükséges (és nem is ajánlott) nagy súllyal dolgoznod és legalább kezdetben mindenképpen kérj edzői segítséget.

Kedd és csütörtök délutánonként 18:00-tól kettlebell óráimon szívesen segítek ebben.

További kellemes napot kívánok, Kati! :)

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search