Lélegezz úgy, mint egy krokodil!

Veterán mobilitysek már nagyon jól ismerik ezt az óra végi levezető gyakorlatot, aki azonban még csak kacérkodik az óralátogatás gondolatával, annak szeretném a következő légzőgyakorlatot néhány sorban bemutatni.

A gyakran emlegetett rotátorköpeny

Csoportos órákon viszonylag gyakran hallhatjátok tőlünk, hogy túl kötött, túl gyenge, többet kéne nyújtanod, illetve többet kéne foglalkoznod ezzel a területtel. Nyilván nem ok nélkül nyaggatunk ilyen sokszor titeket. 😊

Légy büszke!

Avagy a mellkasnyitó gyakorlatokról pár szóban

Aki rutinos mobility óra látogató, az már tapasztalhatta, hogy szinte minden órába igyekszem belecsempészni 1-1 (vagy akár még több) mellkasnyitó gyakorlatot. Nem, nem azért, mert nem jut más eszembe, hanem azért, mert számtalan pozitív hatása ismeretes.

 

Boldog baba póz

Egy kiváló lazító, csípőnyitó gyakorlattal folytatnám a mobility órákon előforduló feladatok sorát. Tulajdonképpen egy fekvő pozícióban végrehajtott guggolásról beszélünk, ami egyben egy jógában is gyakran alkalmazott póz. A következőkben az alapgyakorlatot mutatom be nektek, a lábnyújtásokkal-felülésekkel tarkított variánsait az órákra tartogatom. :)

A kevésbé ismert spirális lánc

 

Mielőtt in medias res belecsapnék a lecsóba, induljunk el az alapoktól. Magát a fascia kifejezést már én is említettem a régebbi cikkeimben, de aki esetleg lemaradt róla, annak talán egy új infót szolgáltathat.

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search