Heti Mobility cikk #20

Kis jógahíd

A rutinos mobilityzők már jól tudják, hogy az órákon helyet kap 1-1 jóga gyakorlat is, mivel a különböző pózok gyakorlása igen csak sok jótékony hatással rendelkezik mind a test, mind pedig a léleképítés tekintetében.

Heti Mobility cikk #19

Széles hátizom nyújtása

Egy kettő az egyben gyakorlatot hoztam nektek erre a hétre, ami a béka és a mély guggolás mellett bekerült a top5 „bármi mást csak ezt ne” gyakorlat közé a ti szavazataitok alapján :)

A vas árnyékában #1

Kettlebell swing: indítás és befejezés

Hányszor hallod az edzéseken, hogy tartsd egyenesen a hátad? Szoktál figyelni arra, hogy ez már a súly felvételénél és a letételnél is így legyen?

A vas árnyékában #2

A Kettlebell története I. rész

Sok helyről tudnátok a kettlebell eredettörténetének utánanézni, de úgy gondoltuk összefoglaljuk Nektek a fontosabb tudnivalókat! 

A monotonitás mesterei - Ultrabalaton beszámoló 2018

Termünk egyik állandó vendége, Pátkay Zsolt és barátja Vlad Gábor, részt vettek május 12-én rendezett Ultrabalaton futóversenyen. A hab a tortán, hogy a megközelítőleg 221 km-es versenyt ketten csinálták végig, ami annyit tesz, hogy fejenként 110 km-t futottak le, kevesebb, mint 24 óra leforgása alatt. 

Heti Mobility cikk #18

Vállstabilizálás

Egy korábbi cikkemben már írtam arról, hogy alapvetően az összes ízületünknek egyaránt mobilnak és stabilnak is kell lennie (aki nem tudja, miről is van szó, keresse meg a térd stabilizálás cikkemet, ahol utána járhat ennek :)). Azt mondhatjuk, hogy a vállnál (és a csípőnél is, de arról majd később) ez hatványozottan igaz, egy fej fölötti munka elképzelhetetlen a megfelelő ízületi mobilitás, illetve stabilitás nélkül.

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search