A vas árnyékában #1

Kettlebell swing: indítás és befejezés

Hányszor hallod az edzéseken, hogy tartsd egyenesen a hátad? Szoktál figyelni arra, hogy ez már a súly felvételénél és a letételnél is így legyen?

Heti Mobility cikk #17

Mély guggolás

 

Csináljuk, ám de nem szeretjük….ez viszonylag sok mobilitys gyakorlat esetében elmondható, egész hosszú listát lehetne írni azokról a feladatokról, amiket az órára járó vendégek ezzel a mondattal bélyegeznek meg. Ma a mély guggolást vesszük górcső alá, aminek a népszerűsége a békáéval vetekszik.

Heti Mobility cikk #15

Lélegezz úgy, mint egy krokodil!

Veterán mobilitysek már nagyon jól ismerik ezt az óra végi levezető gyakorlatot, aki azonban még csak kacérkodik az óralátogatás gondolatával, annak szeretném a következő légzőgyakorlatot néhány sorban bemutatni.

Heti Mobility cikk #18

Vállstabilizálás

Egy korábbi cikkemben már írtam arról, hogy alapvetően az összes ízületünknek egyaránt mobilnak és stabilnak is kell lennie (aki nem tudja, miről is van szó, keresse meg a térd stabilizálás cikkemet, ahol utána járhat ennek :)). Azt mondhatjuk, hogy a vállnál (és a csípőnél is, de arról majd később) ez hatványozottan igaz, egy fej fölötti munka elképzelhetetlen a megfelelő ízületi mobilitás, illetve stabilitás nélkül.

Heti Mobility cikk #16

Térdstabilizáció

Az eddigi cikkeimben különböző mobilizációs gyakorlatokat mutattam be, most viszont egy nagyon hasznos térdstabilizáló feladattal készültem nektek.

Heti Mobility cikk #14

A gyakran emlegetett rotátorköpeny

Csoportos órákon viszonylag gyakran hallhatjátok tőlünk, hogy túl kötött, túl gyenge, többet kéne nyújtanod, illetve többet kéne foglalkoznod ezzel a területtel. Nyilván nem ok nélkül nyaggatunk ilyen sokszor titeket. 😊

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search