Vállstabilizálás

Egy korábbi cikkemben már írtam arról, hogy alapvetően az összes ízületünknek egyaránt mobilnak és stabilnak is kell lennie (aki nem tudja, miről is van szó, keresse meg a térd stabilizálás cikkemet, ahol utána járhat ennek :)). Azt mondhatjuk, hogy a vállnál (és a csípőnél is, de arról majd később) ez hatványozottan igaz, egy fej fölötti munka elképzelhetetlen a megfelelő ízületi mobilitás, illetve stabilitás nélkül.

Mély guggolás

 

Csináljuk, ám de nem szeretjük….ez viszonylag sok mobilitys gyakorlat esetében elmondható, egész hosszú listát lehetne írni azokról a feladatokról, amiket az órára járó vendégek ezzel a mondattal bélyegeznek meg. Ma a mély guggolást vesszük górcső alá, aminek a népszerűsége a békáéval vetekszik.

Térdstabilizáció

Az eddigi cikkeimben különböző mobilizációs gyakorlatokat mutattam be, most viszont egy nagyon hasznos térdstabilizáló feladattal készültem nektek.

Lélegezz úgy, mint egy krokodil!

Veterán mobilitysek már nagyon jól ismerik ezt az óra végi levezető gyakorlatot, aki azonban még csak kacérkodik az óralátogatás gondolatával, annak szeretném a következő légzőgyakorlatot néhány sorban bemutatni.

A gyakran emlegetett rotátorköpeny

Csoportos órákon viszonylag gyakran hallhatjátok tőlünk, hogy túl kötött, túl gyenge, többet kéne nyújtanod, illetve többet kéne foglalkoznod ezzel a területtel. Nyilván nem ok nélkül nyaggatunk ilyen sokszor titeket. 😊

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search