Térdstabilizáció

Az eddigi cikkeimben különböző mobilizációs gyakorlatokat mutattam be, most viszont egy nagyon hasznos térdstabilizáló feladattal készültem nektek.

Lélegezz úgy, mint egy krokodil!

Veterán mobilitysek már nagyon jól ismerik ezt az óra végi levezető gyakorlatot, aki azonban még csak kacérkodik az óralátogatás gondolatával, annak szeretném a következő légzőgyakorlatot néhány sorban bemutatni.

A gyakran emlegetett rotátorköpeny

Csoportos órákon viszonylag gyakran hallhatjátok tőlünk, hogy túl kötött, túl gyenge, többet kéne nyújtanod, illetve többet kéne foglalkoznod ezzel a területtel. Nyilván nem ok nélkül nyaggatunk ilyen sokszor titeket. 😊

Légy büszke!

Avagy a mellkasnyitó gyakorlatokról pár szóban

Aki rutinos mobility óra látogató, az már tapasztalhatta, hogy szinte minden órába igyekszem belecsempészni 1-1 (vagy akár még több) mellkasnyitó gyakorlatot. Nem, nem azért, mert nem jut más eszembe, hanem azért, mert számtalan pozitív hatása ismeretes.

 

Boldog baba póz

Egy kiváló lazító, csípőnyitó gyakorlattal folytatnám a mobility órákon előforduló feladatok sorát. Tulajdonképpen egy fekvő pozícióban végrehajtott guggolásról beszélünk, ami egyben egy jógában is gyakran alkalmazott póz. A következőkben az alapgyakorlatot mutatom be nektek, a lábnyújtásokkal-felülésekkel tarkított variánsait az órákra tartogatom. :)

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search