Bölcső tartás
Az e heti mobility cikkel valószínűleg nem leszek annyira népszerű, de sebaj, valahogy csak feldolgozom. Az órák egyik (általam) kedvelt és viszonylag gyakran beépített gyakorlatát
fogom most bemutatni nektek írásban és képi dokumentációval, ahogy ezt már megszokhattátok.

Trapézizom gyúrása
 
A címből is kiderül, hogy a heti mobility cikk nem a klasszikus, órákon is gyakran előkerülő nyújtó gyakorlatok egyikét fogja megjeleníteni, ezen a héten egy sokatok által ritkán
használt, ám annál hasznosabb eszközt fogunk segítségül hívni, ez pedig nem más, mint a „kislabda”. 

Fej feletti nyújtás

A magastartásban végzendő gyakorlatokhoz elengedhetetlenül fontos többek között a váll megfelelő mobilitása és stabilitása, ezekről a régebbi cikkekben már több ízben volt szó.

Hídtartás StrongFirst módra, azaz a plank

Mivel ez a gyakorlat nagyon hatékonyan fejleszti a feszítés képességét, ezért előszeretettel használjuk Kettlebell edzéseken is. Többféle formáját ismerjük, az alap tartást így vedd fel:

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search