Trapézizom gyúrása
 
A címből is kiderül, hogy a heti mobility cikk nem a klasszikus, órákon is gyakran előkerülő nyújtó gyakorlatok egyikét fogja megjeleníteni, ezen a héten egy sokatok által ritkán
használt, ám annál hasznosabb eszközt fogunk segítségül hívni, ez pedig nem más, mint a „kislabda”. 

Fej feletti nyújtás

A magastartásban végzendő gyakorlatokhoz elengedhetetlenül fontos többek között a váll megfelelő mobilitása és stabilitása, ezekről a régebbi cikkekben már több ízben volt szó.

Hídtartás StrongFirst módra, azaz a plank

Mivel ez a gyakorlat nagyon hatékonyan fejleszti a feszítés képességét, ezért előszeretettel használjuk Kettlebell edzéseken is. Többféle formáját ismerjük, az alap tartást így vedd fel:

A térdhajlító izmok nyújtása

Térdhajlítók nyújtásról már írtam korábban, azonban, mint tudjuk, a változatosság gyönyörködtet nyújtás tekintetében is, így most egy másik gyakorlatot mutatok be nektek ezen a héten.

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search