Térdhajlító izmok nyújtása

Az eddigi cikkeim bevezetőiben is kitértem már arra, hogy a napi több órás ülés milyen káros hatással van a mozgatórendszerre, ha ezt 2 óránál tovább folytatjuk, akkor közvetve okozhat szívbetegségeket, cukorbetegséget, metabolikus szindrómát, háti-és nyaki fájdalmakat, de ezekről talán inkább később szólnék.

A bűvös talpi fascia

Cikksorozatomat egy igen csak elfeledett terület tárgyalásával folytatjuk. Sokunkkal előfordult már, hogy reggel felkelve az ágyból úgy éreztük, hogy „nincs minden rendben” a talpunkkal, nem funkcionál úgy, ahogy kéne, és ez a nap további részében sem javult.


Mit tehetünk ilyenkor?

Pénte esti buli helyett inkább maradj otthon mobilizálni!

A soron következő cikkem egy ismert, (kedvelt?) váll mobilizációs gyakorlatot fog bemutatni, aki járt már nálam, az ismerheti.

A világ legközkedveltebb gyakorlata

Heti cikkemben egy méltán népszerű gyakorlatot szeretnék nektek bemutatni, ez pedig nem más, mint a béka. Akinek már volt szerencséje hozzá, az már megtapasztalhatta az előnyeit, akinek pedig még nem, az is biztos, hogy találkozni fog vele valamelyik órámon.

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search