Óratípusok

CROSSTRAINING

Kulcs, a mennyország kapujához!

 

Szereted a komoly kihívást jelentő feladatokat, gyakorlat kombinációkat és nem szeretsz fáradtságérzet nélkül hazamenni?

Gratulálunk, megtaláltad a Neked való edzésmódszert.

Ha túl vagy már termünkben a Cross Start, Cross Basic szinteken, esetleg vizsgarendszerünkben is teljesítetted az előírt szintet,
akkor itt a helyed!

Cross Evolúció:

Cross Start -> Cross Basic -> CrossTraining

 

(Amennyiben a fenti órák időpontjai nem megfelelőek a számodra és ezért szeretnél a CrossTraining órákon résztvenni, akkor az sem probléma,
csak előzetesen egyeztess az aktuális edzővel, aki az órát fogja tartani, hogy külön feltudjon rád készülni és könnyítésekkel várjon. :))

Ehhez az edzésmódszerhez soha nem lehetsz elég jó, edzőink képesek arra, hogy a képességeidhez mérten a legmegterhelőbb edzést állítsák össze számodra.

Ez az edzésrendszer jelenti a kulcsot a mennyországhoz, a mindenki által hőn szeretett Crossfit-hez.

 

Yoda mester ugyan ellenezné, de mi azt mondjuk:

Tedd vagy ne tedd, de minket azért próbálj ki! ;)

 

Az aktuális óranrendünket itt találod (www.amuhely.hu/orarend), válaszd ki a számodra megfelelő időpontokat és várunk a Műhelyünkben! ;)

CROSS BASIC

Megvannak az alapok, haladhatunk tovább!

Mi is a célja ezen óratípusnak?

 

 

Rendelkezel már egy alap technikával a guggolás, támaszhelyzetek, húzó és toló gyakorlatok terén?

Megy már a kettlebell felvétel talajról, TRX-es lábfejbeakasztás ésígytovábbésígytovább?

 

Rendben, akkor itt még ne álljunk meg, hosszú az út még előttünk.

 

Edzőink hisznek abban, hogy kitudják sajtolni lelkes vendégeikből a maximumot testedzés terén!

Vajon ki ne szeretne ügyesebb, erősebb, gyorsabb és fittebb lenni, mint tegnap volt?

Kiemelendő, hogy:
Ezen óratípus nehezebb, mint a Cross Start óra, de könnyebb, mint a Crosstraining óra.

 

Cross Evolúció:

Cross Start -> Cross Basic -> CrossTraining

 

Mitől nehezebb, mint a Start óra?

  •  Magasabb edzésintenzitás ( kevesebb pihenő, több gyakorlat / több munka)
  •  Változatosabb gyakorlatok, eszközök
  •  Kevesebb az idő a technika tanításra, mobilizálásra.

 

Mitől könnyebb, mint a Crosstraining óra?

  •  Intenzitásban a training magasabb szintet képvisel, itt még azért leginkább az erőfejlesztésen van a hangsúly az edzés során. 
  •  Nem használunk komplexeket ( több gyakorlat ötvözését), alapgyakorlatokkal dolgozunk.
  • Több stabilizációs, mobilizációs feladat található benne, mint a nehezebb "testvérben."

Azoknak ajánljuk ezeket az órákat, akik:

  • Rendelkeznek ugyan technikai alapokkal, de az elmúlt időszakban nem igazán edzettek, sportoltak, de szeretnének visszatérni.
  • Kinőtték már a Cross Start óránkat
  • Ritkán tudnak eljárni hozzánk edzeni és mást nem sportolnak egy héten (heti 1-2 alkalom)
  • Rendelkeznek ugyan technikai alapokkal, de még nem állnak készen a magasabb szint képviseletére.

Ha esetleg tudod magadról, hogy ez egy könnyebb edzés a számodra, de időpontban csak ez a jó neked, akkor sincs probléma, kérd meg az aktuális edzőt, hogy nehezítsen számodra.
Nem muszáj megköszönni... :)

Az aktuális óranrendünket lenn találod, válaszd ki a számodra megfelelő időpontokat és várunk a Műhelyünkben! ;)

www.amuhely.hu/orarend

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search