Óratípusok

Kulcs, a mennyország kapujához!

 

Szereted a komoly kihívást jelentő feladatokat, gyakorlat kombinációkat és nem szeretsz fáradtságérzet nélkül hazamenni?

Gratulálunk, megtaláltad a Neked való edzésmódszert.

Ha túl vagy már termünkben a Cross Start, Cross Basic szinteken, esetleg vizsgarendszerünkben is teljesítetted az előírt szintet,
akkor itt a helyed!

Cross Evolúció:

Cross Start -> Cross Basic -> CrossTraining

 

(Amennyiben a fenti órák időpontjai nem megfelelőek a számodra és ezért szeretnél a CrossTraining órákon résztvenni, akkor az sem probléma,
csak előzetesen egyeztess az aktuális edzővel, aki az órát fogja tartani, hogy külön feltudjon rád készülni és könnyítésekkel várjon. :))

Ehhez az edzésmódszerhez soha nem lehetsz elég jó, edzőink képesek arra, hogy a képességeidhez mérten a legmegterhelőbb edzést állítsák össze számodra.

Ez az edzésrendszer jelenti a kulcsot a mennyországhoz, a mindenki által hőn szeretett Crossfit-hez.

 

Yoda mester ugyan ellenezné, de mi azt mondjuk:

Tedd vagy ne tedd, de minket azért próbálj ki! ;)

 

Az aktuális óranrendünket itt találod (www.amuhely.hu/orarend), válaszd ki a számodra megfelelő időpontokat és várunk a Műhelyünkben! ;)

Súlyok nélkül is lehet edzeni!

Mit is értünk ezalatt?


Nem csak akkor ér valamit az edzés, ha súlyokkal dolgozol, mivel erőt, állóképességet, robbanékonyságot, bármivel lehet fejleszteni.Rengetegen vannak közületek olyanok, akik valamilyen egészségügyi probléma miatt nem emelhettek súlyokat, mégis muszáj edzenetek.

Olyanok is vannak közöttetek, akik nem szerettek súlyokkal edzeni, mozogni viszont imádtok és nem tudjátok nélküle elképzelni a mindennapjaitokat.

 

Mivel a célunk az, hogy a lehető legtöbb társunkat megfertőzzük a mozgás iránt vággyal, ezért létrehoztuk súlyzómentes óratípusunkat!

Ha ismered az alábbi szavakat, akkor tudod, hogy melyik edzést kell választanod:

  •  Torna
  • Fegyencedzés
  • Streetworkout
  • Felfüggesztéses eszközök
  • Fekvőtámasz
  • Húzódzkodás
  • Egylábas guggolás
  • Törzserősítés

Vagy esetleg rendelkezel az alábbi problémákkal, de mégis úgy gondolod, hogy mozgással meg lehet szüntetni a panaszok egy részét?

  •  Derékfájás
  • Térdfájás
  • Sérv

Amennyiben egészségügyi problémád van, de mégis jönnél edzeni, vagy kezdő vagy, kérlek üzenj edzőinknek, abból a célból, hogy felkészüljenek az órára! :)

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Az aktuális óranrendünket itt találod (www.amuhely.hu/oranrend), válaszd ki a számodra megfelelő időpontokat és várunk a Műhelyünkben! ;)

Megvannak az alapok, haladhatunk tovább!

Mi is a célja ezen óratípusnak?

 

 

Rendelkezel már egy alap technikával a guggolás, támaszhelyzetek, húzó és toló gyakorlatok terén?

Megy már a kettlebell felvétel talajról, TRX-es lábfejbeakasztás ésígytovábbésígytovább?

 

Rendben, akkor itt még ne álljunk meg, hosszú az út még előttünk.

 

Edzőink hisznek abban, hogy kitudják sajtolni lelkes vendégeikből a maximumot testedzés terén!

Vajon ki ne szeretne ügyesebb, erősebb, gyorsabb és fittebb lenni, mint tegnap volt?

Kiemelendő, hogy:
Ezen óratípus nehezebb, mint a Cross Start óra, de könnyebb, mint a Crosstraining óra.

 

Cross Evolúció:

Cross Start -> Cross Basic -> CrossTraining

 

Mitől nehezebb, mint a Start óra?

  •  Magasabb edzésintenzitás ( kevesebb pihenő, több gyakorlat / több munka)
  •  Változatosabb gyakorlatok, eszközök
  •  Kevesebb az idő a technika tanításra, mobilizálásra.

 

Mitől könnyebb, mint a Crosstraining óra?

  •  Intenzitásban a training magasabb szintet képvisel, itt még azért leginkább az erőfejlesztésen van a hangsúly az edzés során. 
  •  Nem használunk komplexeket ( több gyakorlat ötvözését), alapgyakorlatokkal dolgozunk.
  • Több stabilizációs, mobilizációs feladat található benne, mint a nehezebb "testvérben."

Azoknak ajánljuk ezeket az órákat, akik:

  • Rendelkeznek ugyan technikai alapokkal, de az elmúlt időszakban nem igazán edzettek, sportoltak, de szeretnének visszatérni.
  • Kinőtték már a Cross Start óránkat
  • Ritkán tudnak eljárni hozzánk edzeni és mást nem sportolnak egy héten (heti 1-2 alkalom)
  • Rendelkeznek ugyan technikai alapokkal, de még nem állnak készen a magasabb szint képviseletére.

Ha esetleg tudod magadról, hogy ez egy könnyebb edzés a számodra, de időpontban csak ez a jó neked, akkor sincs probléma, kérd meg az aktuális edzőt, hogy nehezítsen számodra.
Nem muszáj megköszönni... :)

Az aktuális óranrendünket lenn találod, válaszd ki a számodra megfelelő időpontokat és várunk a Műhelyünkben! ;)

www.amuhely.hu/orarend

Partnereink

Nyitvatartás

Hétfő 06:00 - 22:00
Kedd 06:00 - 22:00
Szerda 06:00 - 22:00
Csütörtök 06:00 - 22:00
Péntek 06:00 - 22:00
Szombat 08:00 - 20:00
Vasárnap 10:00 - 18:00

Search